16 Nisan 2012 Pazartesi

Kitaplar gelsin!

Yeni bir haftaya merhaba!

Pazartesi klasiğimiz olan çekilişimiz başlıyor!

Bu hafta, bana destek olmak istediklerini söyleyen bir yayınevinin iki kitabını armağan edeceğim size. Altınbilek Yayınları bana mail atarak çekilişime destek olmak istediklerini söyleyince çok memnun oldum. Sağolsun Gamze Hanım hemen bana kitap gönderdi. Ben de bu hafta iki kitabı sizlere armağan edeyim istedim.

İlk kitap Anton Çehov'un Kabuğuna Sinmiş Adam adlı kitabı. Kitabın araka kapak yazısı şöyle:

"Kabuğuna sinmiş adam, Çehov'un yarattığı yaratıcı durum öykülerinin en güzellerinden bir tanesi. Bu öyküye eşlik eden diğer seçkin öyküleriyle Çehov, modern zamanların en büyük yazarlarından biri olarak kabul edilmeyi nasıl başardığını gösteriyor.

Bir öykü yaratıcısı olarak Çehov, yarattığı karakterlerin derinlerini, iç çekişmelerini ve düşüncelerini okuruna anlatmaktan büyük bir zevk duyuyor ve yıllar içinde edindiği ustalıkla okurunun damağında değişmez, üstün bir tat bırakıyor.

Çehov, dünya edebiyatının yıkılmaz kalelerinden, çağlara meydan okuyan dilsel gücüyle kültür dünyamızın duayenlerinden biri olarak bu taptaze, duru çevirisi ile yeniden okunmayı hak ediyor."


İkinci kitap ise Alexander Aaronson tarafından yazılmış Türkler Filistin'e Gelirse adlı kitap. Kitabın arka kapağında yazanlar şöyle:

" I. Dünya Savaşı'nın sonlarındaki buhranlı günlerde, İngiliz işgalinin başladığı, Almanlarla mücadelenin kızıştığı, İtalyanların işgalleri arttırdığı ve Osmanlı'nın ordusunu bölgeden çekmeye çalıştığı günler...Osmanlı Ordusu'nun bütün gücünü Afrika'nın kuzeyinden Filistin'e, oradan da Anadolu'ya kaydırma çabaları...

Osmanlı'nın askeri duruşunu, yönetim zaaflarını ve yaşanan dramların büyüklüğünü anlatan, gerçek bir öykü...

Yazarın tanıklığıyla, sonuna kadar gerçek olayları ve iç gözlemleri içeren, devre dair önemli bir anlatı...

Dünyayla ilişikleri kesilmiş, açlıktan kıvranan bedenlerine güç verecek hiçbir şeyleri olmadan, yüreklerini ezen barbar asker çizmelerinin altında, Filistin'in hayalperestleri pes etmediler. Herkes silah ve kılıçlarla savaşırken, onlar ruhları için ruhlarıyla savaştılar.

Bırakın bu savaşların kaydını yazmanın zamanını, Filistin'in yüce kahramanlarına adalet getirmeye çalışmanın bile zamanı henüz gelmedi. Bu kitap sadece binlerce yoldaşından daha azını başarabilmiş ve daha az acı çekmiş birinin kişisel tecrübelerinden bazılarının öyküsüdür."

Ben bu iki güzel kitabı kaçırmayın derim. Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler:
-Blogumu izlemeye almak,
-Facebook sayfamı beğenmek,(Facebook hesabı olmayanlar da katılabilir)
-Bu yazının altına yorum yazmak (Adsız yorumlar dikkate alınmayacaktır)

Çekiliş için 18 Nisan Çarşamba saat:23:00'e dek yorum bırakabilirsiniz. Çekiliş sonucu 19 Nisan Perşembe günü açıklanacaktır.

Herkese kolay gelsin!

46 yorum:

SaÇaKLı dedi ki...

Merhabalar :)
Ben buralarda yeniyimm :))
Kitap Anton Çehov'un olmasaydı bir süre daha sessiz izleyici olmaya devam edecektim ama görünce "ben de ben de" demek istedim.
:)

Delibu! dedi ki...

Tekrar deneyeyim bakalım :)

çocuk seven anne dedi ki...

slm..sayfanı zaten izliyorum:) facebookum yok ama yorumumu yapayım :) çekilişe katılmak istiyorum :))

tarih84 dedi ki...

isityorummm hele Kabuğuna sinmiş adam daha bir merakla istiyorum

yasmin18 dedi ki...

kitapları çok beğendim,umarım benim olurlar.

alisnur dedi ki...

gercekten pazartesi klasigi oldu.
sevgiler.
heyecanlı bekleyis baslıyor.

Unknown dedi ki...

kabuğuna sinmiş adam benim olsa,benim olsa :)

Unknown dedi ki...

tünaydıınn..ben yine istiyorum.isteyenin bir yüzü kara çıkmayan kitabın iki yüzü :)

Yan Gel Yat Üniversitesi dedi ki...

Altınbilek Yayınları'na bu güzel jestinden ötürü teşekkür etmek gerek. :)

Çekilişte ben de varım. :)

Havva dedi ki...

Şartlar herzamanki gibi tamam bir tek şansın bana gülmesi kaldı :) Bu defa benim olsun o kitaplar.
havva_vtnsvr@hotmail.com

Unknown dedi ki...

yılmak yok denemeye devam :)

nurten dedi ki...

bende bende bende :))

maviumut dedi ki...

her zamanki gibi şansımızı deneyelim:) umarım bu hafta şans bana güler..

Gamze dedi ki...

Canan Hanım Teşekkürler :)

Bende her türlü desteği vermeye hazırım :)

Başarılarınızın devamını diliyorum

aslı dedi ki...

her pazartesi yeni bir umut : )
sanssızlığımı teyit etmeye iyi alıştım hee :D

beijaa vintage dedi ki...

belki bu kez sıra bendedir diye katılmak istedim :)

Aliya dedi ki...

herkese bol şans

cangz dedi ki...

Şans bu bellimi olur :) 1.kitabı okumak isterim.
Emine Kılıç
emnklc@gmail.com

Unknown dedi ki...

Kitap çekilişlerini bir ayrı severim :)

saganak_240@hotmail.com

...SEDA... dedi ki...

ben de talibim bu kitaplara :)
sedaakoz@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba
Biz de talibiz.

darqfly dedi ki...

Kabuğuna Sinmiş Adam umarım bana çıkar.. Herkese bol şanslar..

T. Yıldız dedi ki...

Çehov varsa ben de varım! =)

mrv dedi ki...

Kitaplar harika,umarım bana çıkar!

HALENİN HARESİ dedi ki...

Tezimi Anton Çehov' un oyunları üzerine yazmıştım. Gerçekten olağanüstü bir yeteneğe sahip bir yazar. Oyunlarına o kadar çok zaman ayırdım ki diğer kitaplarını okumaya bir türlü vakit bulamadım, belki bu da benim şansım olur:)

Cessie dedi ki...

Merhabalar.
Çekilişe ben de katılmak istiyorum,gerekli koşulları sağlamış bulunmaktayım sanırım *.*

narinim dedi ki...

selamm,bu sefer bana gülsün ya,elimdekiler bitmek üzere:(
bol şanss.
narin yücel
narin_zenfree@hotmail.com

drwilldone dedi ki...

kabuğuna sinmiş adamı bnde istiyorummm

Kitap Eylemi dedi ki...

standart yazımı yazıyor ve istiyorum:)

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Offff bu sefer bana çıksın artık :)))

BERNA dedi ki...

yine şansımı denemeden edemeyeceğim doğrusu.harika kitaplar ve umarım bu defa benim olurlar.sevgiler...

Dilara dedi ki...

bütün şartlar tee ezelden beri tamam zaten :) Hadi şansımı deneyeyim bu aralar kitaplarla çok sıkı fıkı oldum bir de hediyem olsun :)

dilosunkayfesi@gmail.com

Berrak Sıral dedi ki...

Ben de varım :)
Keyifli okumalar herkese..

berraksiral@gmail.com

okuyan dedi ki...

Umarım bu haftanın talihlilerinden biri olabilirim:) Kim kazanırsa keyifli okumalar dilerim.
Zaten izleyicinizim, facebook sayfanızı da daha önceden beğenmiştim:)

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

ben de varım:)

asabibakire@hotmail.com

Herseydenbirtutam dedi ki...

yine yeniden talibim:)
inş çıkar bir gün


et_hotmeyil.com@hotmail.com

Mimosa dedi ki...

Merhaba :) Zaten takipçinizim ve facebook sayfanızı da beğenmiştim. 1. Kitap çok hoşuma gitti. Umarım bana çıkar :) Sevgiler...

iremmmg@hotmail.com

kitana dedi ki...

Ben de buradayım.
Kitananinguncesi@gmail.com
Yeni bir şans için hem sana hem de destekçi yayınevine tesekkurler.

mavilale dedi ki...

bu sefer inş :-)))

Hayat Devam Ediyor dedi ki...

İstiyorum bu güzel kitapları... :)

Neslihan Duysak dedi ki...

ben de varım:)

dorukhan kuzu dedi ki...

Kuzennnnnn, bende varım bu hafta:)))

klavyekahramanı dedi ki...

selamlar
izleyicinizim ve sayfanızı beğendim

http://www.facebook.com/betusunblogu

betush

betush00@hotmail.com

Yahya cengiz dedi ki...

Ben de katılmak istiyorum.

Unknown dedi ki...

merhaba izleyicinm sevgiler...

kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

KediDeli dedi ki...

Ah! Pek güzel kitaplar,son 10 dakikada gördüm umutlu değilim ama denemekten zarar gelmezsanırım :)
Aslıhan Fer adıyla sayfanı beğendim,blogunu izliyorum. Bu güzel çekiliş için teşekkürler! :)