30 Nisan 2015 Perşembe

Hayat Yayınları Kitapseverleri Hayata Aşkla Dokunmaya Davet Ediyor!

Hayat Yayınları, "Aşkla Dokun Hayata" serisi kitapları ile okuyucularını aşkın ayrılıktan kavuşmaya, hüzünden coşkuya kadar tüm duygularını taşıyan bir yolculuğa çıkarıyor.

Hayat Yayınları'nın, Aşkın tüm renklerini kapsayan "Aşkla Dokun Hayata" serisinin ilk dört kitabı "Bana Aşkımızı Anlat",  "Aşk-ı Rana", "Yalnızca Rabbine Yönel" ve "Gülsima Ağlama Ne Olursun" çıktı. Ben şimdilik iki tanesini okudum.

Aşk, insanoğlunun kalbinde hala şarkılarını söylemeye devam ediyor. Siz de Hayata Aşkla Dokunmaya Var Mısınız?


Aşk-ı Rana / Güney Utkun


Yüreğinize dokunan bir kitap okumak ister misiniz?

Öyle Aşk-ı Rana' yı okuyun.

Kitapta karşılıksız bir aşk, sızısı hiç azalmayan bir hasret, hastalığa yenik düşen bir genç şair, fakültede işlenen esrarengiz bir cinayet ve gizem perdesi ardındaki esrarengiz olaylar anlatılıyor.

Sade anlatımı, yalın dili ve akıcı hikayesiyle bir solukta okuyacağınız bir kitap. Özellikle tatil için birebir. Eğer uzun bir seyahate çıkacaksanız, alın yanınıza Aşk-ı Rana'yı derim.



Bana Aşkımızı Anlat / Zekeriya Efiloğlu


Okuyup bir kenara koyabileceğiniz, bitti deyip bırakabileceğiniz bir kitap değil Bana Aşkımızı Anlat. Onu hep başucunuzda muhafaza etmeli, sık sık alıp okumalı, ruhunuzu yenilemelisiniz. Öyle güzel anlatıyor ki aşkı, insan inanmak istiyor...

"Her veda elveda değildir ey can; belki de bir merhabadır seni lime lime eden heyecan.

Her seni terk ediyorum sözünü bir bitiş, bir tükeniş ve bir son olarak algılama. Seni terk ediyorum değil, seni dert ediyorumdur, unutma.

Nihayet yangınların olacak kışa öykünür gibi ve donacaksın terlediğin akşamlarda. Kanatları kırılmış bir ikindide gideceksin, oysa yuvasına dönmemiş olacak ebabil...

Aşk lafını söylemek değil safını belli etmektir, bunu böylece bil..."

"Aşk, sevgilinin içtimasında hep 'hazırol'da beklemektir."

"Aşk acıların bedelini taksit taksit değil peşin ödemektir."

"Aşk hamal olmak değil, hemhal olmaktır. Hamal olanlar aşkı bedeniyle, hemhal olanlar yüreğiyle taşır."







Hiç yorum yok: