16 Şubat 2015 Pazartesi

Kan Yağmuru / Cenk Çalışır (Esen Kitap)



Son zamanlarda okuduğum hızlı kitaplardan biri!
Ben soluksuz okunan kitaplar için böyle diyorum, hızlı kitap diye!

Esen Kitap'tan çıkan Kan Yağmuru'nu bana Ece Hanım (Ece Arar) gönderdi sağolsun okumam için.
Elimdeki kitabı bitirmeden yeni bir kitaba başlayamama gibi bir takıntım olduğundan, önce elimdeki kitabı bitirmeyi bekledim, bu sebeple bu kadar uzun sürdü kitabın yorumunu yazmam. Yoksa dediğim gibi bir çırpıda, soluksuz okunan bir kitap.

Kitabın yazarı Cenk Çalışır. Arka kapak yazısı da şöyle:

"Büyük yayınevlerinin basıp büyük reklamlarla okuyuculara tanıttığı yabancı 'çok satanlar'ın çoğundan kurgu ve muamma öğesinin etkinliği bakımından hiç de aşağı kalmayan Kan Yağmuru, bugünlerde hepimizin ihtiyacı olan 'kaçış zevki'ni okuyucuya en alasından tattıracak. Kaçış zevkini hiç küçümsemeyin. Bunca bayağılığın, duygusuzluğun, tatsızlığın, karmaşıklığın değmediği bir dünyadan 'kaçarak' rahatlamanın neresi yanlış? Cenk Çalışır'ın Kan Yağmuru size bu kaçış zevkini verecek ve büyük olasılıkla bütünüyle yabancısı olduğunuz ama kesinlikle kendi yaşamınızdan daha heyecanlı, hareketli ve korkutucu bir dünyaya girmenizi sağlayacak...

                                                                 Erol Üyepazarcı


Bu kitap sizi tüyler ürpertici bir dünyaya götürecek. Gerilimli bir başlangıçtan, heyecanın doruğa tırmandığı finale kadar, okuyacaklarınız sarsıcı her detay ve gerçekle birlikte sizi sarıp sarmalayacak. Bir solukta okunacak Kan Yağmuru benzersiz bir gerilim romanı. Cenk Çalışır, çok hızlı bir anlatım özelliği, mükemmel bir kurgu, enfes bir gerilim ve kişilerin betimlemesinde olağanüstü bir başarıya erişerek türün ustası olduğunu rahatlıkla kanıtlıyor...

                                                                  Osman Aysu"


Eğer bu aralar "hızlı" bir kitap okumak istiyorsanız, kesinlikle tavsiye ederim!




Hiç yorum yok: