20 Mart 2012 Salı

Küçük Düşler Büyük Umutlar - Kim Gruenenfelder

İster inanın ister inanmayın, bu kitabı iki gecede bitirdim. Öyle akıcı, öyle eğlenceli bir hikaye ki, elinizden bırakmak istemiyorsunuz.

Kitapta 3 kız arkadaşın, bir pastanın içine yerleştirilen tılsımlar sayesinde şekil alan hayatlarını anlatıyor. Evlenmek üzere olan Nicole, parti için hazırlanan pastanın içinde yer alacak tılsımları öyle bir yerleştirmiştir ki, herkese hangi tılsımın geleceğini büyük bir titizlikle ayarladığını düşünür. Ancak herkes tılsımını çekince, ne kadar yanıldığını görür. Kendisi bebek arabası tılsımını, arkadaşlarından Melissa acı biber tılsımını, Seema ise kürek tılsımını çekmiştir. Bu tılsımların etkisine çok inanan Nicole ve Melissa hayal kırıklığına uğrarken,tılsımların gücüne çok da inanmayan Seema ise bu olayı pek ciddiye almaz. O da, yakın arkadaşı Scott'ın ne kadar çekici olduğunu düşünmeden duramamakta, onunla birlikte olmayı düşlemektedir. Ancak ne Seema ne de Scott birbirlerine açılmaktadır.

Diğer yandan Melissa, uzun zamandır birlikte olduğu uzatmalı sevgilisi Fred'in kendisini aldattığını öğrenmiş ve yıkılmıştır. Hayatı altüst olmuştur ve şimdi bir teselli aramaktadır.

Çektikleri tılsımlar ile hayatlarında yaşadıkları değişiklikleri okudukça gülmekten kendinizi alamıyorsunuz. Ben özellikle Seema ve Scott'ın durumuna öyle kafayı taktım ki, bir ara diğer bölümleri bırakıp, sadece Seema ile ilgili olanları okuduğumu fark ettim.

Kitabın arka kapak yazısı da çok kısa ve öz bir biçimde tanımlıyor kitabı:

"Evlilik partisindeki pasta piyangosu sayesinde pastanın içine yerleştirilmiş her tılsım, onu çeken kişiye kaderini değiştirmesi için ihtiyacı olan yardımı bahşedecektir. Nic (Nicole) kendisinin ve iki arkadaşının hangi tılsımı çekeceğini kontrol etmek için elinden geleni yapar. Ancak tılsımlar gizemli bir şekilde Nic'in ayarladığı konumdan kayar ve üç genç kadının tüm planları suya düşer.
Bu kitap hayatınızı renklendirecek ve yüzünüzde kocaman bir gülümseme yaratacak. Son sayfaya gelmeyi hiç istemeyeceksiniz..."

Gerçekten de son sayfaya gelmeyi hiç istemeden ama bir çırpıda okudum kitabı. Bana bu kitabı okumam için gönderen Yakamoz Kitap'a çok teşekkür ederim. Belki Yakamoz Kitap bir güzellik yapıp sizler için de bir tane gönderir, ben de çekilişe dahil ederim, ne dersiniz?

12 yorum:

Zeynep Şeker dedi ki...

ne zamandır yeni bir kitap okumak istiyordum. Bundan başlayayım bari:)

I.r.em.c.e dedi ki...

çok güzelmiş okunmalı :)

flzpink dedi ki...

Pozitif bir kitap gibi, bir kenara not edildi. Bu arada kitabın kapağı çok şirin:)

tarih84 dedi ki...

ahhh süpper olur daha ne diyelim :)

müge dedi ki...

çok güzel akıcı

Adsız dedi ki...

elımdekı kıtap yenı bıttı hemen almak ıstıyorum.. belkıs

Ferkay dedi ki...

Not aldım okumak isterim..
Sevgiler..

Zeynep dedi ki...

Çok merak ettim şimdi bu kitabı, ama kapağa bayıldım kiiii.

Masal kitaplarının kapakları gibi, çokçokçok güzel.

Okumalıyım bunu, zaten sen okuduysan benimde okumam lazım :)

ian dedi ki...

çok hoş bir roman okunmalı mutlaka ve kapak çok hoş

berke dedi ki...

Ben de okumuştum şimdi kim ne diyor diye bakınıyordum bence de çok güzel bir kitap elimden bırakmak istemedim. :D

Unknown dedi ki...

Kaç sayfa peki?

Sempatik Ejderha dedi ki...

437 Sayfa kitap ve çok güzel 💓