17 Ağustos 2008 Pazar

İpek Ongun ve Ben

İpek Ongun'un hayatımda büyük bir yeri var.Ortaokul dönemimde onun kitaplarıyla tanıştım ve hala da o kitapları bırakmış değilim.Bana ve hayatıma kattıklarını ne kadar anlatsam da bitiremem.Bu nedenle blogumda ona yer vermek istedim.Böylece ona olan teşekkürlerimi biraz olsun ifade edebilirim.
İpek Ongun bence her kız çouğunun, kitaplarını okuması gereken bir yazar.Her kitabından ayrı ayrı bahsetmek gerekir.Ama özellikle "Bir Genç Kızın Gizli Defteri" serisini tüm genç kızlara ve genç kadınlara tavsiye ediyorum.Ben 26 yaşındayım ve onun kitaplarını defalarca okudum, hala da okumaya devam ediyorum.Ne zaman canım sıkılsa, bir problemim olsa, açar bir kitabını okumaya başlarım ve günüm aydınlanır.İnanın kitapların her birini artık ezberledim diyebilirim.Okuyanlar bilir,"Bir Genç Kızın Gizli Defteri" serisinin kahramanı Serra, artık benim hayatımdan biri gibi oldu.Sanki canım sıkıldığında telefona sarılıp, onunla konuşabilecekmişim gibi hissediyorum.
İpek Ongun Türkiye'nin ender yetiştirdiği kıymetli yazarlardan ve gençliğimize büyük katkılar sağlamış biri.Ona, kendi adıma, en azından benim hayatıma sunduğu güzelliklerden dolayı buradan teşekkür etmek istiyorum.İyi ki varsın İpek Ongun...

Hiç yorum yok: