3 Kasım 2008 Pazartesi

Tüyap'a gittim!

Sonunda o çok beklediğim Tüyap Kitap Fuarı'na gidebildim!Ne zamandır planlamıştık eşimle bugün gidelim diye, işte bugün sabah saatlerinde yollara düştük.Taksim'den servise bindik ve oraya ulaştık.Geçen sene olduğu kadar kalabalık değildi, bu nedenle rahat rahat gezdik her yeri.Tabii hazırlıklı da gitmiştik, yanımızda sırt çantası, yiyecek, içecek, kısacası hemen herşey vardı:) Ayrıca alacağım kitapların bir listesi de yanımdaydı.Her standı gezdik, aradığım kitapları bulup aldım, alamadıklarımda da aklım kaldı tabii ve akşama doğru elimiz kolumuz dolu bir şekilde evimize döndük.Eve gelince önce oturup kitaplarıma tek tek tarih attım. (Bu benim adetimdir.Ne zaman bir kitap alsam tarih atıp, altına da ismimi yazarım.) Sonra da aldığım kitapları saydım, tam 28 tane kitap almışız!Yani geçen seneki sayıyı geçtim!Geçen sene yanlış hatırlamıyorsam 23-24 kitap almıştım.
Şimdi kitaplarım salonumuzda koltuğun üzerinde duruyor.Öncelikle hepsi tek tek naylon defter kabıyla kaplanacak, sonra koymak için yer bulunacak.Evde artık yer kalmadı, o yüzden ne yapacağımı bilmiyorum!
Bir dahaki yazımda aldığım kitapların tek tek isimlerini de yazacağım:)

Hiç yorum yok: