20 Nisan 2009 Pazartesi

Bahar geldiiiiii....



Evet sonunda bahar mevsimi geldi!Aslında ben kışı ve sonbaharı daha çok severim.Dökülen kızıl yapraklar, yağan yağmur, bembeyaz kar beni her zaman daha mutlu etmiştir.Ama uzun bir aradan sonra ilkbaharı da özlemişim sanırım.Açan çiçekleri, yemyeşil ağaçları, cıvıldayan kuşları görünce pek bir sevindim ve aldım makineyi elime, bazı kareleri yakalamaya çalıştım.Bu resimlerden bazıları bana, bazıları da arkadaşım Bahar'a ait, onun makinesi tabii daha profesyonel olduğundan resimler daha hoş çıktı.



Bu aralar işte çok yoruluyorum.O kadar ki eve gelince artık hiçbir şey yapmaya halim kalmıyor.Sadece yemek yiyoruz.Ondan sonra ben kendimi bir köşeye atıyorum elimde kitabımla, eşim de laptop'ını alıp başka bir köşeye yayılıyor!Saat 22.00 dedin mi de yorgunluğun etkisiyle uyku bastırmaya başlıyor.Ne yapalım, bu günler de böyle geçecek sanırım...


Ya, iyi hoş bahar geldi ama ben bu kiloları nasıl vereceğim.63 kiloyum ve bir gram daha vermiş değilim!Hoş, hiçbir diyet falan yapmadım şimdiye kadar, sadece spor yapmaya çalışıyorum...Artık diyete de başlamaya karar verdim.Temmuz ayında tatile gideceğiz ve ben 5 kilo vermek zorundayım o zamana kadar!İşte kış mevsiminin de bu kötülüğü var!Yiyoruz yiyoruz, nasıl olsa kazaklardan hırkalardan belli olmuyor diye, ama havalar ısınıp da kıyafetler hafiflemeye başladı mı hepimizi bir düşünce alıyor, nasıl zayıflayacağız diye!Neyse, çok sıkı tutmalıyım kendimi ve bir an önce vermeliyim bu kiloları...

İşte böyle...Şimdilik yazacaklarım bunlar, hayatımda pek bir değişiklik olmadığı için!!!





Resimleri en alta koyayım dedim, hepsi bir arada daha hoş duruyor...














































































Hiç yorum yok: