1 Ocak 2010 Cuma

Yeni yılın ilk günü...
















Dün gece, yani yılbaşı gecesi çok eğlendiğimiz söylenemez.Çünkü kocamın çok ağrısı vardı, burnundaki tamponlar çok ağrı yapıyordu.Bu nedenle çok kötüydü, saat gece yarısına gelmeden de uyuyakaldı.Ben de tabii o halde uyandırmadım, bıraktım biraz rahat etsin uyusun dedim.Bu nedenle o uyurken, ben de onun başında otururken girdik yeni yıla:)Olsun, önemli olan onun sağlığı.O iyi olsun da, yeni yılı kutlamak o kadar da öenmli değil!

Bugün ise çok şükür daha iyi.Sabah hastaneye gitti, tamponlarını aldırdı.Biraz zor olmuş tabii aldırırken ama şimdi iyi neyseki!Gittikçe daha da iyileşecek inşallah.

Dün sabah kapımız çaldı ve iki paket pasta (1 kutu kuru pasta, 1 tane de yaş pasta) getirdi bir çocuk.Şaşırdım çünkü hiç beklemiyordum ve haberim yoktu böyle bir şeyden.Sordum, Ankara'dan annem yollamış!Tabii benim düşünceli annecim taaa oralardan düşünmüş ve kocama geçmiş olsun demek için bu yolu seçmiş!Hemen arayıp teşekkür ettik.Dün de yılbaşı pastamızı yiyememiştik kocacım o halde olduğu için.Bugün kestik Noel babalı pastamızı ve afiyetle yedik!Tek kelimeyle nefisti!Çok teşekkürler annecim:)

15 yorum:

yıldız dedi ki...

Kitap kurdu,tamponları aldırırken ağrısı olabileceğin söylemek istemedim,telaşa kapılmamanız için.Ama normal bir şey tamponlar kocaman yani burna göre.O kadar büyük şeyi çıkarırlarken ağrı yapıyor.Tamponlardan sonra morluklar falan gider daha rahat eder eşiniz.Çok çok geçmiş olsun,bununla gelmiş geçmiş olsun..

Bu arada pasta enfes görünüyor,afiyet olsun;)

Moda Gezegeni dedi ki...

O nasıl güzel bir pasta! Yummyyy:)

zeynepin sesi dedi ki...

canım çok geçmiş olsun tekrar..tabi iyileşirken muhakkak sıkıntısı olur ama geççek inşallah..

Ghanima dedi ki...

geçmiş olsun tekrar ..kitaplara çabuk dönmen dileğiyle

Ghanima dedi ki...

geçmiş olsun tekrar ..kitaplara çabuk dönmen dileğiyle

Unknown dedi ki...

Sevgili Yıldız,
Evet tamponlar alınıca gerçekten zor oluyormuş ama neyseki atlattık zor kısmını:)Morluk olmadı çok şükür,sadece hafif şişlik var,o da geçecek inşallah!

Sevgili Moda Gezegeni,
Gel beraber yiyelim:)

Sevgili Zeynep,
Sağol canım.Yavaş yavaş iyileşiyor işte.

Sevgili Ghanima,
Teşekkür ederim!Kitaplara dönüyorum hemen hastane hayatından sonra:)

thalassapolis dedi ki...

tekrar geçmiş olsun...
pasta çok güzel görünüyor afiyet olsun...

kkkk dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun canım.inşallah tam anlamıyla düzelecek eşin.Annenin jesti de süpermiş.Ne kadar düşünceli bir bayan.

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

oldukça ilginç bir yeni yıla giriş tarzınız olmuş. şahsım adına konuşursam bende o şekilde yeni yıla girmek isterdim ama öyle giremiyorum ne yazık ki.
açıkcası kıskandım sizi.

Unknown dedi ki...

Sağol Sevgili Thalassapolis!

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Sevgili Capricemoda!
Gittikçe düzeliyor çok şükür!

Unknown dedi ki...

Sevgili Sürüden ayrılan koyun,
Yeni yıla sağlıkla girmek en güzeli!İnsanın sağlığı herşeyden önemli çünkü!

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Valla annene bravoooo... Bayıldım pastanın şekline ve rengine :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle anneme bravooo'ların en büyüğü:))

ŞIKELLA dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım
pastada süper :)