19 Aralık 2011 Pazartesi

Hediye kitaplarımız

Arkadaşlar artık bloga yazmaya çok da vakit bulamıyorum, işe tekrar geri dönüş yaptığım için! Ama çekiliş günü geldi çattı, ben de geçtim bilgisayar başına:)

Bu hafta yine iki kitabımız var, ikisi de aynı kişiye gidecek. Yani "ben şu kitabı istiyorum" deme şansınız yok:)

İlk kitabımız, benim favori yayınevlerimden Optimist Kitap'a ait. Dan Ariely tarafından yazılan Akıldışının Mantığı adlı kitabı size hediye edip etmeme konusunda kararsız kaldım çünkü aslında benim de okumayı çok istediğim kitaplardan birisi:) Ama artık ben kendime satın alırım napıyım!

İkinci kitap ise bana yeni destek vermeye başlayan Derin Kitap'a ait. Onlara mail atar atmaz beni kırmayıp destek oldular ve kitap gönderdiler. Ben de sizi daha fazla bekletmeden çekilişe dahil edeyim dedim. Melekler Sokağı adlı kitabın yazarı Sheila Roberts. Kitabın arka kapak yazısından bir alıntıda şöyle diyor:

"...Melekler Sokağı aşk, sevgi ve dostluk üzerine insana kahkahalar attıraracak bir roman. Ama özellikle, bir başkasını sevmeden önce kendimizi sevmek üzerine...Üstelik birbirinden leziz tarifler eşliğinde!"

Yapacağınız şeyi biliyorsunuz ama yine de yeni katılacaklar için yazmam lazım. Kitapları isteyenler öncelikle blogumu izlemeye alıyor (sağ tarafta bulunan "Bu Siteye Katılın" yazısına tıklayarak), sonra da bu yazının altına yorum yazıyor. 21 Aralık Çarşamba günü saat 23:00'e dek yorum bırakabilirsiniz. Çekiliş sonucu 22 Aralık Perşembe sabahı blogumda duyurulacaktır.

İki kitap da birbirinden harika. Kaçırmayın bence! Ya da kaçırın da kitaplar bana kalsın:)

100 yorum:

moda_kesh dedi ki...

BEN İSTİYORUM :)

flzpink dedi ki...

Kaçırmam kaçırmaam :)

Elife dedi ki...

Güzel geçsin gününüz
Sevgiler

Hülya dedi ki...

Çok güzeller canım bende varım! : )

hulyanindunyasi.blogspot.com
hulya142@hotmail.com

Nur dedi ki...

bende katılmak istiyorumm :)

đerkenαя dedi ki...

Bendee :)

reyhane dedi ki...

Merhaba,istiyorum..

zoitsa dedi ki...

ben varım

ayşe özkan dedi ki...

moral olarak çöküş içindeyim kitap kurdu.
blogunu geçen hafta salı günü farkettim ve hemen 'takip ettiklerim'e ekledim. sebep; kitap okumayı çok sevmem ve hediye almaya bayılmam. senin blogunda ikisi de var.bugünü ajandama not ettim, çekiliş için ve dün geceden beri bu sabahı bekledim. hem moral olarak (hayatta güzel şeyler de oluyor), hem depresif açıdan dibe vurup kitap okumayı da sekteye uğrattığım şu günlerde bu kitaplar (değerli olduğumu hissettircek sanırım) bana-hayatıma-dolayısıyla yansıttıklarımla çevremdekilerin hayatına ''gülücük'' getircek. amacım acındırmak filan değil, yanlış anlaşılmasın. sadece açık olmak istedim...

Birileri anlatsın dedi ki...

Kitap deyince akan sular duruyor... Zaten izleyicindim hemen çekilişe katılayım dedim. Bu da duyuru linki:
http://birilerianlatsin.blogspot.com/2011/12/hediye-iki-kitap.html

Neşe Kılavuz dedi ki...

izleyicinim.
blogum
http://nesekilavuz.blogspot.com/2011/12/hediye-iki-kitap.html
Neşe Kılavuz
neseege@mynet.com

plndrkn dedi ki...

çekilişlere katılmıyordum ama işin içine kitap girince işler değişti :) nasıl isterim nasıl isterim :)

dedi ki...

ben de istiyorum :)

darqfly dedi ki...

yine istiyorum!

SYB dedi ki...

Blogunuzdan yeni haberim oldu. Artık izleyicinizim. Çekilişe Bende katılmak istiyorum. Kitaplar çok ilgi çekici :)

melankoli dedi ki...

Merak ve istek, birazda şans ile umuyorum ... :)

Aktuelmoda dedi ki...

İstiyorummm..

alisnur dedi ki...

ben de istiyorum.

Merimori dedi ki...

çok güzell :)

mavilale dedi ki...

merhaba çok güzel bir blog kitab kadar değerli bir hediye vermeniz de çok güzel bende bu güzel hediye talibim...:D

m dedi ki...

şu an okunacak kitabım kalmamışken umarım kazanan ben olurum sevgiler...

Ada Deniz dedi ki...

Çok güzel iki hediye. Şansımı denememek olmazdı:)))

Selda Akın dedi ki...

benim olsun:)

Adsız dedi ki...

Yine katılacağım...:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok sevdim,katılmak istiyorum:))

Limonsuz Diet Cola dedi ki...

bu sefer bnm olsun:)

Syhn dedi ki...

bana çıkarsa okuman için sana vereceğim, ödünç tabii :D

uçamayan cadı dedi ki...

bende istiyorum bunlardan birini şahane kitaplar hediye ediyorsun sevgili kitap kurdu :) bende beklerim bloğuma..

Unknown dedi ki...

katıldım bile...

Unknown dedi ki...

ben istiyorum yine,yine,yinee :)

rahelfer dedi ki...

selamlar.Çekilişi dört gözümle bekliyorum B-)

mirage dedi ki...

yine istiyorum :)

Breeze... dedi ki...

Belki bu sefer şansım döner :)

Funda Ceyhan dedi ki...

Bu defa şans bana gülsün :)

HALENİN HARESİ dedi ki...

sadece talibim :)

Ceren dedi ki...

Ben de istiyorum (:

Firarî Yolcu dedi ki...

Ben de varım, ben deeeeeeeeeee!..

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Bende bir kitap kurdu olarak şansımı denemek istedim.Umarım bana çıkar.

Unknown dedi ki...

mutlu günler:)
bende istiyorum.

Zeynebi dedi ki...

Ben de istiyorum inşallah:)

spawch dedi ki...

bu sefer ciksin artik bana yea!

kontes dedi ki...

çok güzellerrrr :))

hayat dedi ki...

ben de varım,
sevgiler

ferulago dedi ki...

kim istemez ki? :)

Neslihan Duysak dedi ki...

ben de istiyorum:)

Hayat Devam Ediyor dedi ki...

Ben de istiyorum :)

capReoLuss dedi ki...

ben de isterim ki :)

crnn88@hotmail.com

merababenseda dedi ki...

isteriiim ^^

LiLiPuTaNa dedi ki...

Kitaplara talibimm :)

zoo dedi ki...

BANA DAAA

Adsız dedi ki...

merhaba...Ben de katılayım...

bnsmr dedi ki...

o kitaplar benim olmalı :)

ayşe dedi ki...

Bu dördüncü katılışım. Umarım bu sefer olur.

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

ben de varım ! :)

Kasim ŞEN dedi ki...

Bende şansımı denemek istiyorum .
Herkese bol şanslar.
E-mail'im kasim1411@hotmail.com

KahVeSeveR dedi ki...

Bende varımm :)

ceyt dedi ki...

bende istiyorum.umarım bu sefer bana çıkar:)
sevgiler

Delibu! dedi ki...

İsterim ki :)

Herseydenbirtutam dedi ki...

kitap kurdu, kaçıncı çekilişine katılıyorum bilmiyorum ama artık bana da bi kitap yar olsun:)gözüm kalıyor yaw.. espirisi bi yana ben de talibim:)

Kitap Eylemi dedi ki...

bn de ben deeee...

BERNA dedi ki...

benim olmalarını yürekten istiyorum.umarım şanslı ben olurum.sevgiler...
bernaergunay@hotmail.com

Tuğba KÜÇÜKÖZDEMİR dedi ki...

Bende istiyorum :)

What's Next dedi ki...

kitap denilince affetmem, varım :)

Unknown dedi ki...

merhabalar bu kitaplar süper izleyicinim sevgiler...

kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

Adsız dedi ki...

katılıyoruuum:)

Öylesine Biri dedi ki...

Umarım bu sefer kazanırım yeni yıl hatrına

Yasmin dedi ki...

Kaçırmamalıyım bence de... HAdi bakalım bu hafta bana kısmet olsun...
ytanver@gmail.com

Alışverişperest dedi ki...

İzleyicinim :)
http://ucsuzbucaksizbirdolabimolsa.blogspot.com/

Alışverişperest
ucsuzbucaksizbirdolabimolsa@gmail.com

T. Yıldız dedi ki...

Şu kenara da ben ilişeyim.

KUMRAL28 dedi ki...

bende istiyorum tüm şartlar tamamdır izleyicin oldum kampanyayı faceve twitter takibe alıp kampanyayı duyurdum http://twitter.com/#!/kumral28http://www.facebook.com/profile.php?id=829951519 feride ismailoğlu feride28@gmail.com

Satır Arası dedi ki...

Kıtap kurdu olarak ve blogunu her seferinde ziyaret eden biri olarak kitapa talibim. :)))))

Adsız dedi ki...

ya ben bubloğu takip edin yazısını göremedim

rüya dedi ki...

BEN DE İSTİYORUMMMM

AFDMRW dedi ki...

bende istiyorummmm

yıldız dedi ki...

bize de çıkabilir mi:))

Kalbişeker dedi ki...

Ben olmasam olmaz :)

Berrak Sıral dedi ki...

istiyorum tabii ki!
kitap olur da ben olmaz mıyım?

filiz özkan dedi ki...

kesinlikle bu kitaplara bayılıyorum :D bende varım :D

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Damla dedi ki...

İzleyicinim. Özellikle romanı merak ettim :) Teşekkürler.

annabell_lee_dk (at) yahoo.com

ece dedi ki...

merhaba ,663 ben geldiimm:)
istiyorum mümkünse
sevgiler..
ECE KALAYCIOĞLU
ece.derin@hotmail.com

ayşe dedi ki...

Ben de katılıyorum (: Harika kitaplar (:

Unknown dedi ki...

Söz konusu kitap olunca ,katılmak istedim...

girlinpurple dedi ki...

ben de istiyorum, noolur bana çıkkkk

AysHa dedi ki...

BLOG'UNA İZLEYİCİ OLARAK KAYDOLMADAN EVVEL KİTABI İSTEMİŞİM. AMA KİTAP HEDİYESİ İÇİN KAYIT ŞARTIN VARMIŞ.
KAYDIMI YAPTIM. UMARIM BU DURUM ŞANSIMI ENGELLEMEZ.
YANİ İSTİYORUM BU KİTAPLARI.

Adsız dedi ki...

şartlar tamam
gfc: Özlem
ozlemelmacigil@hotmail.com

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

izlemeye aldım şansım bol olsun:))

Nuyaver dedi ki...

Katılıyorum.
nuyaver(at)gmail(dot)com

felsedeb( stylopunk) dedi ki...

izlemeye aldım umarım benım olur bunlar:):)

dorukhan kuzu dedi ki...

sona kalıp dona kalmayım:(

Adsız dedi ki...

sizi devamlı takip ediyorum inş. şanslı olan kazanır :)

Adsız dedi ki...

Bende varım :))

lila.güncesi dedi ki...

istiyorumm :)

Havva dedi ki...

ben de istiyorum ben de ben de...

Neslihan Akçay Topçu dedi ki...

ama ama istiyoruuum:)

sihirli süpürgeee dedi ki...

Kitaplara ben de talibimmm:))

Gizem Ünsal dedi ki...

Bende istiyorummmm :)

melahat dedi ki...

şuan elimdeki kitabım bittikten sonra okuycak bişeyim kalmadı kitaplığımda kitap istiorummm

Adsız dedi ki...

bende istiyorummm

nihatkayra@gmail.com

LerzanKaradan.com dedi ki...

ben kazanmak istiyorum

lerzan kara