20 Mayıs 2012 Pazar

Muhteşem bir kitap!


Bugünlerde okuduğum iki kitap var .
Birisi Haruki Murakami'nin son kitabı 1Q84. Daha önce hiç Murakami okumadım, aslında çok merak ediyordum ama bir türlü fırsat bulamamıştım okumaya! Şimdi bu son kitabının da o kadar reklamı yapılınca ciddi anlamda merak ettim ve okumaya başladım. Ancak çok kalın olduğundan (1256 sayfa) çabuk okuyamıyorum, özellikle dışarı çıktığımda, işe giderken filan götüremiyorum yanımda, ağır olduğu için.
 Bu sebeple bir başka kitaba daha başladım. Sel Yayıncılık tarafından yayınlanan Oscar Nasıl Wilde Oldu?. Bu kitabı Ankara Kitap Fuarı'nda Sel Yayıncılık'ın standında görevli kişinin tavsiyesi üzerine almıştım. O kadar iddialı konuşmuştu ki kitap hakkımda, merak etmiş, almıştım. İyi kialmışım, iyi ki! O kadar harika bir kitap ki, bitmesin diye okuyamıyorum resmen! Enfes bir kitap, yazarı Elliot Engel da o kadar güzel anlatmış ki, hiç sıkılmadan, aksine doya doya okuyorsunuz.
290 sayfalık olan kitapta bugüne kadar yaşamış ve muhteşem eserler yazmış olan yazarların hiç bilmediğimiz yönlerinden, yazı alışkanlıklarından, yaşamlarından paylaşımlar yer alıyor.
Henüz 90. sayfasında olduğum kitabı bitirince mutlaka sizlerle paylaşacağım ve daha detaylı bilgi vereceğimden emin olabilirsiniz:)

9 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

çok merak ettim ama:)

Syhn dedi ki...

atsam mı sepete bitirmeni mi beklesem.. heveslendimmm!!

pelinpembesi dedi ki...

ikisi de süper..

Mehtap dedi ki...

Bak merak ettim simdi.bekliyecegim yorumlarini.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

evet, ben de çok merak ediyorum bir an önce yazmanı bekliyorum

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Bir süre alıcı değil evdekileri okuyucuyum:) Ama caanım çektii:)

Unknown dedi ki...

Oscar Wilde'ı çok severim. Onun bazı sözleri yolumu aydınlatır. Bu kitabı da anlatışından çok etkilendim, okuyacaklarımın arasına ekliyorum hemen. sevgiler...

ebru altin dedi ki...

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitaplardan birisiydi Oscar Nasıl Wilde Oldu. Elimdeki kitabı bitirir bitirmez okumaya başlayacağım. Paylaşım için teşekkürler ve sevgiler :)

Leylək Xəlifə dedi ki...

Sizden okuyup sipariş ettim :) bir kaç güne elimde olur :) Teşekkürler!