9 Temmuz 2012 Pazartesi

Çekiliş var buyrun!


Havalar sıcak, tatil havasındayız, hatta kimimiz tatilde...
Ben de henüz tatile gitmemiş bir vatandaş olarak çekilişlere devam edeyim dedim:)

Bu hafta size hediye edeceğim kitap On8 Kitap tarafından yayımlanan Onlardan Biri. Zoran Drvenkar tarafından yazılan kitabı elinizden bırakamayacağınız kesin!
Kitabın arka kapak yazısı şöyle:

"5 yaşam 5 günde nasıl değişebilir?

Derken, babanın neye baktığını çakıyorsun. Eline. Tuttuğun silaha. Bakışı tekrar sana odaklanıyor. Cengiz'e. Şimdi ne yapacağını merak eden kişiye. / Baban ayaklarının dibine tükürüyor ve seni daha fazla dikkate almadan yanından geçip gidiyor. / Peşinden bakıyorsun. / Hayatın biraz önce yanından geçip gitti. Sen geride kaldın ve ölmüş olmayı diliyorsun, hiçbir şeyi dilemediğin kadar.

Önce çaresizlik mi vardı, şiddet mi? Yoksa bu, iç içe geçmiş bir sarmal mı? Herşey bir silah tarama sesiyle başlıyor. Sevgisiz büyümenin ve sürekli kendini ispatlama çabasının içinde ayrıştırılması mümkün olmayan, çıkışı da kolay kolay bulunmayan karanlık yollar, Drvenkar'ın romanında hayat buluyor. Almanya'da yaşanan göçmenlik sorununa sokak cephesinden yaklaşan roman, dağılan Yugoslavya'nın yarattığı yeni göçmen gruplarını, sorunlu dil ve entegrasyon süreçlerini, bağımlılık ve şiddetin hem kurbanı hem yaratıcısı olmak ikilemini, birbirleriyle ilişkilerini ve aile sorunlarını, 'çekip gitmek' ve mekanını sahiplenmek çıkmazını, büyük kent kıskacında 'genç olmayı' çok katmanlı ve ustaca işliyor. Çete savaşlarının, ihanetin öldüremediği bir şey varsa, o da dostluk.

Avrupa Edebiyatı'nın genç ve özgün sesi Zoran Drvenkar, metropolün yuttuğu Cengiz, Bukle, Krca, Marco, Jasmin ve diğerlerinin iç dünyasına ayna tutuyor: Bizden misin, onlardan mısın?"

Kitabı kazanmak için yapmanız gerekenler blogumu izlemeye almak ve bu yazının altına yorum yazmak.
Çekiliş için yorumlarınızı 11 Temmuz Çarşamba saat 23:00'e dek bırakabilirsiniz.
Çekiliş sonucu 12 Temmuz Perşembe açıklanacaktır.
Adsız yorumlar dikkate alınmayacaktır.
Daha önce çekilişe katılmış olanlar tekrar katılabilir.

Haydi herkesi çekilişe bekliyorum bu güzel kitabı kazanmak için!

56 yorum:

Bahar dedi ki...

Merhaba. Yine ben. Bu sefer şans yüzüme gülecek mi ki? Bir de şu adrese bakarsan sevinirim.
http://eyluldebahar.blogspot.com/2012/07/kitap-cekilisi-duyurusu.html

ccmai dedi ki...

ilk yorum benden galiba. konusu güzel bir kitaba benziyor, şansım bol olsun :)

okuyan dedi ki...

Yine yeni yeniden bir umutla ben de varım:)
Herkese bol şans.

dorukhan kuzu dedi ki...

bende varım bendeeeee

Neslihan Duysak dedi ki...

bende varım:)

alisnur dedi ki...

ben de geldim, sevgiler.

flzpink dedi ki...

Merhaba, ben geldim ayağımın tozuyla hatta kumuyla :)
Ey şans gül bana............

Ada Deniz dedi ki...

merhaba güzel bir hediye yine:))

melankoli dedi ki...

Şans'ım bu sefer yüzüme gülecek inşallah :)

kontes dedi ki...

izleyiciyim , kazanmayı çok istiyorumm :)


burcu b.
kontes.b@hotmail.com

http://kontesce.blogspot.com/

tarih84 dedi ki...

ben de istiyorum

Nefertiti dedi ki...

Hadi bakalım, kazanırım umarım :)

Unknown dedi ki...

Ben de varım :)

saganak_240@hotmail.com

Özlem dedi ki...

Değişik bir kitaba benziyor.Ben de varım :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Çok merak ettim kitabı , ben de istiyorum..

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Kitap Kurduu,
Bu güzel kitap benim olsunn :)

Berrak Sıral dedi ki...

çok istiyorum..
yazarın "sorry;bir özür dileme projesi" adlı kitabını bir solukta okumuş ve çok yaratıcı bulmuştum..
çok merak ettim bu da aynı tatta mı diye..
blogunuzu zaten takip ediyorum :)

berraksiral@gmail.com

benim olsun dileklerimi buraya iliştiriyorum..

Mucit Anne dedi ki...

Bu sefer şans bana gülsün :))

tersimpiçtir dedi ki...

Zaten izleyicinizim :)


Mail: tersimpictir@gmail.com

Blog: http://okuyanentel.blogspot.com/2012/07/cekilis-var.html

suhuba dedi ki...

Kitap çekiliş duramadım. Bende varım :)

se_ser dedi ki...

cikar insallah

Unknown dedi ki...

ON8 Kitap'ın kitaplarını severek okuyoruz. son kitabına da sahip olmak isteriz.

yasmin18 dedi ki...

ben de varım ,
winnie_ist@hotmail.com

Esra bulak

francesca mckennitt dedi ki...

Şu sıralar ikiye ayrılıyoruz zaten; tatile gitmiş ve aklı orada kalanlar. Tatile gidememiş ve aklı orada olanlar :))

Unknown dedi ki...

ben de varım bu çekilişte....:))

weltschmerz dedi ki...

izleyicinim:)

cerenhelvaci-@hotmail.com

Bellanomisma dedi ki...

bende varım:) sevgiler.

Şule dedi ki...

bana çıksın, anlatım tarzı çok ilgimi çekti :)

Adsız dedi ki...

çekilen ben olurum inşallah ;)

Nilsuli' nin Dünyası dedi ki...

Hazır Kpss bitmişken iyi gelir bu=)

Nilgün Kahraman
nilsuli@gmail.com

Herseydenbirtutam dedi ki...

kitap varsa ben de varım:))

dersaadet dedi ki...

Güzel bir kitaba benziyor. Ben de istiyorum:) Şansım bol olsun:))

Öylesine Biri dedi ki...

ben de:)

AysHa dedi ki...

İSTERİM DE İSTERİM!

SirEvo dedi ki...

Şansımızı deneyelim... Teşekkürler. :)

sir.evo86@gmail.com

Tuvalet Kağıdı dedi ki...

Kitabı beğendim. Katılmak istiyorum. :)
ethotmeil.noktakom@hotmail.com

acemi blogger dedi ki...

selam, izlemedeyim.

http://sapyadasaman.blogspot.com/2012/07/yeni-cekilisler.html

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Bensiz kitap çekilişi olur mu hiç:) Ben de varım:)

filiz özkan dedi ki...

bende varım kaçıramam bunu :)

Derya dedi ki...

Yine ben yine beeen bol şanslar :)

cangz dedi ki...

Merhaba ben yine geldim:))
emnklc@gmail.com

Kitap Eylemi dedi ki...

slm, ben de katılmak istiyorum...

girlinpurple dedi ki...

ben de buradayım :)
sultankocaer@gmail.com

Büşra dedi ki...

Merhaba bu kitap ilgimi çekti. Merak ediyorum doğrusu. İnşallah bu çekilişi kazanırım :))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ben de varımmmm:)
orgucantam@gmail.com

la terrasse dedi ki...

Okumak için sabırsızlanıyorum :)
Sevgiler,

BERNA dedi ki...

bu defa şanslı olmayı diliyorum.
bu kitap benim olsun.
izleyicinizim.
sevgiler....
bernaergunay@hotmail.com

Archferda dedi ki...

bende merak ettım.. şanslımıyım bakalım:)

adreferda@gmail.com

Unknown dedi ki...

ben ilk defa katılıyorum umarım şansım vardır :) mutlu günler

Ferkay dedi ki...

Belki bu defa çıkar diye şansımı deneyeyim dedim.
İyi günler..

mavilale dedi ki...

bende istiyorum

aslı dedi ki...

şansım bu kez gülecek hissediyorum :)

Ve Ben... dedi ki...

Bu güzel çekilişe bende katılmak isterim. e-mail adresim: orsselim@gmail.com

nimet dedi ki...

herkese bol şans

Adsız dedi ki...

ben de varım :)

sihirlirloklava dedi ki...

selam...ben izlemedeydim zaten...şöyle bir kitap kokusu almaya geldim...sevgiler..