16 Ağustos 2012 Perşembe

Japonya'ya dair...



Sevgili Onur Ataoğlu'nu tanıyorsunuz artık. Japon Yapmış ve Japon Ne Yapmış'ın yazarı kendisi.
Kitapları o kadar zevkle okunuyor ki üçüncü kitabını da dört gözle beklemeye başladık:)
Onur Bey'in blogunu da takip etmenizi öneririm, çok güzel yazıları var.
Ben özellikle Tokyo ile ilgili olan son yazısını büyük bir heyecanla okudum ve Japonya'ya gitme isteğim daha da arttı:) Siz de, Tokyo'yu, bir de Onur Bey'in kaleminden okuyun ve ne kadar güzel anlattığına şahit olun!

3 yorum:

Sitare dedi ki...

hemmen o bloga uçuyorum mersiiii:)

Syhn dedi ki...

yakın gelecekte sana japonya gözüküyor canancım inan hissediyorum :D

bakalım şu bloga.. o kitapları da okumadım ben daha yaa.. ne çok okunacak ktiap var. bu hafta bayramdan sonra göndereceğim sana da çok mahcubum ama hazır ve nazır sadece. tembellik...

Adsız dedi ki...

Ben de çok büyük bi zevkle okumuştum her iki kitabını...bakalım üçüncü ne zaman gelecek ;)