1 Nisan 2013 Pazartesi

KAFT ile tanışın!


Geçtiğimiz hafta yepyeni bir marka ile tanıştım. KAFT, tişört, poster ve çeşitli ürünler tasarlayan sıra dışı bir marka. O kadar güzel ve farklı tasarımları var ki, içlerinden seçim yapmak oldukça zor.

2009 yılında ortaya çıkan marka çeşitli ürün gruplarında kendini gösteriyor. Tişörtler, kapüşonlu tişörtler, posterler, telefon kapakları... Markanın önem verdiği noktalardan birisi, üretilecek her KAFT tasarımı yaratıcı olmalı, özgün olmalı ve içinde bir anlam taşımalı. Gerçekten de her ürünün tasarımı çok anlamlı, hiçbiri alelade yapılmamış.

Bugüne dek 26 farklı ülkeye ulaşan KAFT tasarımlarının en çok hoşuma giden şeyi, logosu oldu. Çok şık ve çok sade bir logo seçmişler, tişörtte çok sırıtmayan ama kendini gösteren bir logo.Ayrıca ben günlük yaşamda daha çok spor ve rahat kıyafetler tercih ettiğim için, tişörtlere bayıldım! Rahat, %100 pamuk, kendine özgü tasarımları olan (yani herkeste, her yerde göremeyeceğiniz) ve aynı zamanda da şık ürünler.

Ben tşörtleri ve kapüşonluları o kadar beğendim ki, biraz açgözlülük yapıp iki tişört istedim! Ama gerçekten çok güzel, kaliteli ve uygun fiyatlı. Bence KAFT ile tanışmanızın zamanı geldi de geçiyor. Yazın sıcak günleri gelmeden tişörtleri dolaba doldurmak gerek!

Hiç yorum yok: