25 Temmuz 2013 Perşembe

Yalnızlık Ölümden Çok / Onur Orhan


Yeni bir yazardan yeni bir kitap...

Onur Orhan edebiyat dünyasına yeni adım atmış ancak buna karşın güçlü bir anlatımı var.
Yalnızlık Ölümden Çok bana yazar tarafından imzalı gönderildi, çok şanslıyım.
Okudum ve çok da beğendim. Yazarın bundan sonraki kitaplarını merak ve heyecanla bekliyorum...

Sayfazar Yayınevi tarafından çıkarılan kitabın arka kapak yazısı şöyle:

"Torpidonun küçük lambası ellerimi aydınlatıyor ve yüzük parmağımdaki izi görüyorum. Filiz ve çocuklar... Resimleri gözlerimi dolduruyor, sonra Bay Z tepeme bir şimşek gönderiyor, sonra bir takvimin yaprakları süratle dönüyor ve bankadaki param günden güne eriyor. Her şeyin iç içe girdiği bu dünyada bir kapı aralanıyor, Mira o kapının aralığından başını uzatıyor. Bu güzel hayalden kaçmam gerektiğine inanıyor ama yapamayacağımı seziyorum.

Ve ben, 'Gerçekler iyidir ama yalanlar daha da iyidir!' diyorum.

Sürükleyici bir metin, akıcı bir dil ve derin bir roman sunuyor sizlere. Evet, bu üçü her zaman biraraya gelmez. Yalnızlık Ölümden Çok, okuduğunuz her sayfayla sizi içine biraz daha çekecek ve parmak uçlarınız yaprakları iştahla çevirecek. Romanı okurken, tüm öykünün sona bağlanmasını dileyecek, her şey nihayete erip roman bittiğindeyse, 'Keşke bitmeseydi', diyeceksiniz. Ama yazarın da kaleme aldığı gibi... Hiç bir an sonsuza dek sürmez!"

Bence bu kitabı kaçırmayın...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende yeni ve türk yazarları keşfetmeyi seviyorum temin etmeye çalışacağım listeme ekledim...umarım bende beğenir yorumlarım

Syhn dedi ki...

çocuklar için güzel kitapların olması da ümit verici..