1 Haziran 2009 Pazartesi

Beşiktaşım Oleyyyy!
















Evet yazımın başlığından da anlaşıldığı gibi ben Beşiktaşlıyım ve şampiyon olduğumuz için çooook mutluyum!Tüm Beşiktaş camiasını içten kutluyorum ve bu başarıların devamını diliyorum!

Bu arada, bu yazımı yazarken evde pencerenin önündeki koltuğumda ayaklarımı uzatmış oturuyorum, bir yandan çayımı içerken yandan da müzik dinliyorum.Neden bunu belirtmek istedim, çünkü artık laptop kullanmaya başlamış bulunuyorum!Yaklaşık 2-3 ay önce aldı kocam laptop.Markası Lenovo.Ufacık, tefecik çok şirin bir şey!Ama evimizde normal bilgisayar olduğu için modemimiz de kablosuz değildi, bu nedenle laptop ile internete bağlanamıyorduk.Ben evdeki bilgisayardan bloguma yazılarımı yazıyordum, eşim de laptop ile film falan izliyordu.Bugün itibarıyla kablosuz modem almış bulunuyoruz!Daha doğrusu babam almış, bize kargoyla yollamış sağolsun!Eh eve medeniyet gelince, ben de laptop'ı kocamın elinden almış bulunuyorum:)Oh be, ne rahatmış istediğin yerden nete bağlanmak!Bayıldım bu işe!Ama ne yazık ki kocacığım bu işe benim kadar bayılmadı çünkü laptop'ı elinden alındı:)Artık zor görürsün laptop'ı diyorum, o da gülüyor!

Yoğun geçen bir hafta sonunun ardından bugün evde dinleneyim diyordum ama tabii ne mümkün!Sabah kalkıp kahvaltı yaptık, sonra dün aldığım yufka ve evde kalan peynirle sigara böreği sardım ve derin dondurucuya kaldırdım.Böyle önceden hazırlamak o kadar iyi oluyor ki, evde yemek olmayınca ya da misafir geleceği zaman hemen çıkartıp kızartıyorum veya fırına atıp pişiriyorum, hazır oluyor.
Bu arada eşim de annemlerin yolladığı kargoyu almaya gitti.Annem deve tüyü renginde bir hırka örmüştü bana, onu göndermiş.Onunla birlikte bir de sarı bir gömlek dikmiş, o da çok cici, onu da yollamış.Annem dikiş ve daha birçok konuda o kadar becerikli ki anlatamam!Dikiş dikmek,örgü örmek,yemek yapmak vs. daha birçok konuda annemin üzerine tanımıyorum valla!Annem fırsat bulduğunda ve biz de istediğimizde, kardeşimle bana bir sürü şey diker.Hatta gelinliğimin de büyük bir kısmını annem dikti dersem anlarsınız artık nasıl becerikli olduğunu!İşyerimde de ne zaman annemin diktiği bir şeyi giysem olay oluyor!Arkadaşlar bayılıyor hepsine!

Neyse, sigara böreklerini yaptım, sonra yıkanan çamaşırları astım, banyo ve tuvaleti temizledim...Tabii bu arada öğlen oldu, yiyecek bir şey hazırlamam lazımdı.Kaç zamandır canım mercimek köftesi istiyordu.Hafta sonu da pazardan yeşillik almıştım, onu yapayım dedim.Tarifini isterseniz burada.Mercimek köftesini yaptım, çayla birlikte onu yedik kocamla.Sonra işte bilgisayarın başına oturdum, yazımı yazıyorum.Daha akşam yemeğini hazırlayacağım ve ütü yapacağım.Eee,akşam oldu bile!Yarın iş var tabii...İşte tatil günüm bitti bile!!!

Bu arada Siyah Süt'ü bitirdim.Gerçekten çok ilginç bir kitap, mutlaka tavsiye ederim okumanızı.Şimdi Charlotte Bronte'nin Jane Eyre adlı kitabına başladım.Siyah Süt'ü okurken orada devamlı bahsedilen dünya klasiklerinin yazarları, bana birşeyi hatırlattı.Benim gibi kitap okumayı seven birisi malesef ki hala bazı klasikleri okumamıştı!Evet belki beni ayıplayabilirsiniz ama gerçek bu.Hep ihmal ettiğim birşey bu.Ama artık bir karar aldım, arada bir de bir klasik eser okuyacağım.Bu nedenle elimdeki ilk klasiğe başladım, Jane Eyre.İngiliz Edebiyatı'nın önemli eserlerinden birisi.Bakalım beğenecek miyim?

1 yorum:

embir dedi ki...

bende beşiktaşlıyım :) güzel yorumun için teşekkür ederim. Senin bloglarında harika olmuş, ikisini de izlemeye aldım. Sevgiler