30 Haziran 2009 Salı

Neden insanlar böyle?















Acaba birisiyle dost olmak mı daha kolay, yoksa dost olduğun insanı kaybetmek mi?Bence sanırım ikinci seçenek daha kolay.Çünkü gördüğüm kadarıyla insanlar dostlarını çok kolay harcayabiliyorlar.

Birisiyle tanışıyorsun, arkadaş oluyorsun, güveniyorsun, herşeyini paylaşıyorsun, iyi ve kötü gününde hep yanında oluyorsun, yardımcı oluyorsun ama gün geliyor bu kişi sana karşı değişik davranışlar sergilemeye başlıyor.Artık seninle eskisi gibi vakit geçirmiyor, başka dostlar arayışına giriyor, sana artık hiçbir şeyini anlatmıyor,sadece işi düştüğünde sana başvuruyor ve en kötüsü de artık sana yalan söylemeye başlıyor.Peki ama neden?Neden hayatı daha kolay, daha zevkli yaşamak varken, bunca sıkıntı tercih ediliyor?Neden dost bulmak bu kadar zorken, elindeki dostundan bu kadar kolay vazgeçebiliyor?Neden karşısındaki insanı böyle üzebiliyor?Gerçekten anlamıyorum...Bir bilen varsa bana anlatsın!Neden, neden, NEDEN????

13 yorum:

beetlejuice dedi ki...

Aynı soruyu ben de çok soruyorum kendime ama bulabildiğim bir cevap yok:(

lezzettabağı dedi ki...

Beetlejuice,
Oysa bu soruya yanıt verebilseydik hayat ne güzel olurdu değil mi?Kimse acı çekmezdi...

Adsız dedi ki...

sanırım bu gıdısle buna asla cozum bulamayacagız :(

lezzettabağı dedi ki...

Evet galiba haklısın Dolunay...

Aslısın dedi ki...

Arkadaşlıkların bitmesini anlıyorum ama o sırada paylaşılanların pazara çıkmasını, o kişinin dedikodusunu yaparken gönlün hiç sızlamamasını gerçekten anlamıyorum.
Anlamak da istemiyorum!

lezzettabağı dedi ki...

Aslıcım haklısın ama ben arkadaşlıkların bu şekilde bitmesini de hiç anlayamıyorum inan!

Primarima dedi ki...

aynı soruyu soruyorum cunku aynı sorunu yasadım ve hala cevap bulamadım.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim yaa ben bu sorunun cevabini aramayi biraktim artik, hayat degisiyor yenileniyor diyorum, bizde yenileniyoruz dusuncelerimiz degisiyor diyorum kendimce... Bunu anlamak cok sancili oluyor bazen... sadece kendini uzme, cogu zaman gorunen bir nedeni yok cunki...

Kocaman sevgilerimi ve opucuklerimi gonderiyorum size :)

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Prima Rima ve Moonsun'cım,
Gerçekten haklısınız,artık bu sorunun cevabını aramayı bırakmak gerek sanırım.Ama insan yine de isyan ediyor işte zaman zaman...

HamaratDiva dedi ki...

yok ki sorunun cevabı... karakter meselesi sanırım. ama yine de insanları anlamak ne kadar zor di mi?

lezzettabağı dedi ki...

Evet haklısın Hanimish.İnsanları anlamak çok zor!

âyine dedi ki...

ben de cevabı bilmeyenler kafilesindeyim malesef :(

cakiltasi dedi ki...

giden kaybeder diyorum ben:) dostmuş gibi yapıyorlar. böyle insanlar insanla beslenir. koku romanındaki adama benzetiyorum ben. kokularını alıp gidiyordu ya insanların. işte senin arkadaşlığından birikiminden faydalanıp geldiği gibi gidiyorlar. hayatımda 3 tane insan oldu böyle. 3 ünü de ancak şimdi affettim.