26 Ekim 2009 Pazartesi

Jane Green - İkinci Şans



















Yine bir Jane Green kitabı bitirdim."İkinci Şans" adında bir kitap.

Bu chick-lit dünyasına girdiğimden beri en sevdiğim yazarlardan biri Jane Green.O kadar seviyorum ki, kitaplarının hem Türkçesini hem de İngilizcesini alıyorum:)Gerçekten çok akıcı ve eğlenceli yazıyor, bir çırpıda bitiriveriyorsunuz kitaplarını.En beğendiklerim ve mutlaka okuyun diyeceklerim şunlar:

Bay Belki
Kitapkurdu Sevgilim
Bebek Diye Diye
Gerçekten de çok zevkle okunan ve insanı mutlu eden kitaplardır.Sanki bir romantik-komedi filmi izlemiş gibi hissedersiniz kendinizi kitap bitince.Hatta ben kitabı bitirdikten sonra da etkisinden kurtulamayıp, okuduklarımı günlerce kafamda evirip çeviririm.

Okuduğum bu son romanı da güzeldi ancak sanki daha sakin, daha durağandı.Öyle çabucak okuyamadım, bir heves sonunu öğrenmek istemedim çok fazla.

Kitapta beş arkadaşın hikayesi anlatılıyor.Okul yıllarında çok iyi dost olan Tom, Holly, Paul, Saffron ve Olivia'nın hikayesi.Bir müddet sonra hepsi hayatın telaşına kapılıp birbirlerinden kopar, Tom hariç.Tom hepsiyle hala irtibat halindedir.Ancak günün birinde bir terörist saldırıda Tom hayatını kaybeder ve bu olay tekrar arkadaşların biraraya gelmelerini sağlar.Bundan sonra bakalım birbirlerinin hayatlarında neler görecek, birlikte neler yaşayacaklardır.
Kitabın arka kapak yazısı şöyle:
"Jane Green çok satan bir yazar ve genç kadınları hayattan alıkoyan ikilemleri-arkadaşlıklarını, kariyerlerini, aşklarını, zaferlerini ve yenilgilerini yansıtan romanlarının sayısız hayranı var.
İkinci Şans, okul yıllarından beri birbirini hiç görmemiş bir grup insanı biraraya getiriyor.İçlerinden biri, trajik bir kazada hayatını kaybedince yeniden birbirlerini bulan bu eski dostlar acılarını paylaşıyor ve birbirlerinin hayatının hiç tahmin etmedikleri yönlere saptığını keşfediyor.Sıcak, esprili ve bilgece tespitlerle kuşatılmış bu roman bir bağlılık, aile ve gerçek dostluk geçiti."

Not:Bu arada unutmadan buraya yazayım.Önceki yazılarımdan birinde Plan Tour'un City Sightseeing otobüsü ile gezdiğimi ve çok beğendiğimden bahsetmiştim.Bu yazıma yorum yazan bazı arkadaşlarım bana kendilerinin bu geziye nasıl katılabileceklerini sormuştu.İşte Plan Tour'un telefon numarası:0212 4581800.Buradan bilgi alabilirler.Ayrıca Taksim, Eminönü gibi semtlerde Plan Tour'un Hop On-Hop Off duraklarından da otobüslerin kalkış yeri ve saatlerini öğrenebilirler.İlgilenen arkadaşlara duyurulur.

6 yorum:

Miss Beril dedi ki...

bende çok sevdim bu kıtabı ama senin aksine sonunu çok merak ettim Saffron'ın aşkı ne olacak ,holly boşanacakmı.)

lezzettabağı dedi ki...

Berilcim ben de sevdim kitabı ama sanki diğer kitaplarıyla kıyaslayınca,sanki sonunu o kadar da merak etmedim.Ama yine de çok güzeldi,beğenerek okudum.Zaten bu kadının henüz "kötü" diyebileceğim bir kitabı olmadı!

Stil Direktoru dedi ki...

Ben okumadım ama bu aralar ülke gündemi yüzünden siyasi ağır değil bu tarz rahatlatıcı kitaplar okumak gerek

lezzettabağı dedi ki...

O zaman bunu tavsiye ederim Edacım.Kafanı rahatlatır biraz da olsa!

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

mimlendiniz :)))

lezzettabağı dedi ki...

Teşekkür ederim Meltemcim.
Hemen cevaplayacağım mimi:)