31 Ekim 2009 Cumartesi

Mimlendiiimmm:)

Uzun zamandır yazamıyorum  çünkü işlerim oldukça yoğun.Koşturup duruyorum.Bugün ancak fırsat bulabildim bloguma bakmaya ve o zaman gördüm Sevgili Papatya Bahçesi'nin beni mimlediğini!Çok teşekkür ederim arkadaşım.Hemen ben de cevaplıyorum bu mimi!

Sevdiğimiz kokular ve bize anımsattıkları....
1.Nivea'nın kokusu: Yıllardır Nivea'nın deodorantını ve el kremini kullanırım.Kokusundaki o saflığa ve temizlik  hissine bayılıyorum.Bana hem çocukluğumu hatırlatır.
2.Deniz kokusu: Bana küçükken gittiğim İzmir Özdere'deki kampımızı ve orada geçirdiğim güzel günler hatırlatır.
3.Kitap kokusu: Bu koku hayatımda önemli bir yere sahip.Yeni bir kitabı alıp kapağını açarak içindeki kokuyu içime çekmeye bayılırım.Bana kendimi hep iyi hissettirir.
4.Kahve kokusu: Bana annemi hatırlatır hep.Çünkü annem kahveyi çok sever.
5.Kurşun kalem kokusu: Beni alıp ilkokul yıllarıma götürür.Kırtasiye malzemelerini ve kırtasiyecileri çok severim ve oralarda saatlerce kalıp alışveriş yapabilirim.
6.Taze ekmek kokusu: En bayıldığım kokulardan...


Ben de bu mimi sevgili arkadaşlarım 
Ferah Feza
Çilek  Hanım
Bakıyorum (Aslı)
Hem Mutlu Hem Çilli
ve Anneciğim Lezzet Tabağı'nı mimliyorum.
Eğer ikinci kez mimlenen olduysa kusura bakmasın!


1 yorum:

Syhn dedi ki...

kurşun kalem kokusu mu? çok ilginç..
ama kahve kokusundan bile bahsedince mest oluyorummmm...