12 Kasım 2012 Pazartesi

Bu lambalar harika!



Benim gibi kitap kurdu olanlar bilir, her yerde her koşulda kitap okuruz biz. Kalabalıkta, sessizlikte, tv karşısında, arabada, karanlıkta, aydınlıkta...Çok iyi hatırlıyorum, küçükken başucumda gece lambasının ışığında okumaya çalışırdım kitabımı, annem gelip kızardı, "kızım gözlerin bozulacak bu ışıkta kitap okunur mu!" diye. Oysa ben çok severdim öyle okumayı. Ama gözlerim de yorulurdu tabii. Eh napalım, bizim zamanımızda şimdiki gibi teknoloji gelişmemişti:) Şimdi karanlıkta okumak için türlü türlü lambalar, okuma gözlükleri vs. bir çok ürün var. Seç beğen al, hepsi birbirinden güzel ve kullanışlı.

Geçenlerde bana gelen bir mail üzerine tanıştım Arzu Hanım ile. Kendisi kitap okuma lambalarının satışıyla ilgilendiğini ve benim blogumda da ürünleriyle ilgili bir kampanya yapmak istediğini belirtmiş mailinde. Ben de çok sevindim ama öncelikle ürünlerini benim kullanmam gerektiğini, sonrasında çekilişle hediye edebileceğimi söyledim. Sağolsun hemen gönderdi bana:)

Arzu Hanım'ın web sayfası www.turuncukare.com. Burada birbirinden güzel okuma lambaları, el işi lambaları, kitap ayraçlarının satışı yapılıyor. Ürünler gerçekten çok kaliteli ve uygun fiyatlarda. Bana gönderilen okuma lambası Ultra Thin Mor Renkte Okuma Lambası. Lambanın alt kısmı ataç şeklinde, kitabın sayfasına tutturuyorsunuz. Üst kısmı da ayarlanabilir, okuduğunuz sayfaya göre lambanın geliş açısını ayarlayabiliyorsunuz. Ürünler asla o gördüğümüz ucuz Çin malı lambalara benzemiyor, özellikle ışık ve malzeme kalitesi çok yüksek. Ayrıca o kadar pratik ve kullanımı kolay ki, çantanıza atın, her yere taşıyın ve karanlık aydınlık demeden kitabınızı okuyun. Ben elimden düşürmüyorum desem yeridir!

Arzu Hanım blogum için özel bir kampanya düzenleyecek. Bununla ilgili ilerleyen günlerde yazı yazacağım. Ama mutlaka Turuncu Kare web sayfasına uğrayın, ürünlerini inceleyin derim. Eminim çok hoşunuza gidecek.


4 yorum:

acemi blogger dedi ki...

okuma gözlüklerinden daha ziyade ataçla kitaba tutturulan okuma lambaları daha kullanışlı gibi. Bende bir tane düşünüyorum.

MiraDiva dedi ki...

Merhaba,
Eski kitap okuma lambam bozulunca yenisini almak icin arastirirken sitenizle karsilastim, Mighty Bright'i Amerika'da buyuk bir kitapcida gormustum de kitap lambam var diye almamistim, icime dert olmustu. Turkiye'de gorunce cok sevindim ! Tesekkurler sayenizde hep aklimda olan bir seyi sonunda buldum

Ben de siteme beklerim : miradiva.blogspot.com

Arzu dedi ki...

Merhaba,
Biraz geç kalmış bir teşekkür oldu ama kitap okuma lambanızı beğendiğinize ve deneyimlerinizi bizimle paylaştığınıza çok teşekkür ederim.
Sevgiler
Arzu
www.turuncukare.com

Syhn dedi ki...

ne haklsın yoktu bizim zamanımız da :D
el feneriyle yatagımın altına okudugum zmnları bilirm ;)

ayy mest oldum ben bakarken, halden anlayanlar bilirler ancak ;)