25 Mart 2013 Pazartesi

Kırık Kalpler Tamircisi / Melissa Senate


Kış mevsiminin sonlarına yaklaştığımız şu soğuk günlerde içinizi ısıtacak sımsıcak bir kitap okumak ister misiniz?

Kırık Kalpler Tamircisi işte tam bu kıvamda. Martı Yayınları'ndan çıkan kitap sizi alıp Maine'e, ufacık ama sevgi dolu bir kasabaya götürüyor. Kitabın baş kahramanı Rebecca, babasının ölümüyle birlikte bir gerçekle de yüzleşiyor. Şimdiye kadar hiç bilmediği, tanımadığı bir kız kardeşi olduğu gerçeğiyle... Onu bulmak için New York'u, işini ve sevgilisi Michael'ı bırakıp yabancı bir yere ve yabancı bir hayata adım atıyor. Tabii siz de onunla bu maceraya adım atıyorsunuz.

Yazar Melissa Senate bence kitabı çok rahat bir şekilde yazmış. Çünkü konu çok güzel, aile, arkadaşlık, aşk üzerine; insanı zaten alıp götürüyor. Bu sebeple anlatımda gereksiz heyecanlara, yoğun betimlemelere yer verilmemiş. İyi de olmuş. Oldukça sade ve akıcı bir dille yazılan kitabı, isterseniz bir çırpıda bitirebilirsiniz.

Benim bu tür kitaplarda en sevdiğim özellik ise, ne olursa olsun hep mutlu sonla bitmesi! Bu sebeple ne zaman canım sıkılsa, moralim bozuk olsa, bu kitaplardan okuyorum, keyfim yerine geliyor.

Okuyun, seveceğinize eminim!

4 yorum:

tarih84 dedi ki...

Ben de bu yazarın 2 kitabını aldım aşk tanrıçasının yemek okulu ve kırık kalpler tamircisi mayıs ayında okumayı planlıyorum. Geçen hafta da baharat kokulu hayatları okudum dediğin gibi mutlu sonları seviyorum.

Syhn dedi ki...

peki!
yorumunu bekliyordum canan!
sağolasın ;)

Unknown dedi ki...

Handancım ne mutlu ediyor insanı değil mi mutlu sonlar? Ben de seviyorum.

Seyhanım oku bence, beğeneceksin.
Bu arada senin kitabı hala okuyamadım:(

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

kitabın ismini beğendim... listeme alıyorum..