6 Eylül 2013 Cuma

Zeytin sevdası...



Ben zeytine bayılırım!
Siyah zeytin bir yana, yeşil zeytine özellikle bayılırım!
Elime ekmek, peynir ve zeytin versinler, bunlarla bir ömür geçirebilirim, inanın...

Geçenlerde blogta düzenlediğimiz Medya Çuvalı'nın kampanyasında ödül olarak verilen Halil Hilmizade Doğal Ürünleri'nin zeytininden bana da gönderdiler. Daha doğrusu ben tatildeyken iş yerime gelmiş kargo, beni beklemiş :) Aldım eve götürdüm, tabii ailece tattık ve çok beğendik! Ne çok tuzlu ne de tuzsuz. Tam kıvamında, çerez gibi yeniyor, çok da lezzetli. Çok beğendim ve kısa sürede de tükettim.

Eğer satın almak isterseniz www.halilhilmizade.com.tr sitesine uğrayıp inceleyebilirsiniz. Zeytin dışında ceviz, bal, zeytinyağı ve şifalı bitkiler de mevcut. Hem de hepsi doğal...

Hiç yorum yok: