13 Ocak 2014 Pazartesi

Cennetin Rengi / E.V. Mitchell


"Cennetin rengi nedir? Sonsuz Mavi...Saflığın temsili Beyaz...Huzurun diğer adı Yeşil...Peki sizin renginiz nedir?"

Sevgi, bağlılık, mutluluk, hüzün üzerine bir kitap okumak istiyorsanız, Cennetin Rengi'ni kaçırmayın derim.

Bence bugüne dek okuduğum en güzel Arkadya kitabı...

O kadar derinden yakalıyor ki sizi, elinizden bırakamıyorsunuz. Ben kitaba başladım ve bir gecede ağlayarak bitirdim. Konuya bakarsanız çok da değişik değil. Sophie eşi ve çocuğuyla çok mutlu bir hayat sürmektedir, ta ki günün birinde kötü bir haber alana kadar... Bu kötü haberle tüm hayatı alt üst olur ve başına gelenlerle baş etmeye, kendine yeni bir hayat kurmaya çalışır.

Yazar hikayeyi öyle bir anlatıyor ki, içiniz yanıyor, yüreğiniz burkuluyor... Sophie'nin yaşadıklarını birebir yaşıyor, üzülüyor, ağlıyorsunuz.

Arkadya Yayınları'na bu kitabı gönderdikleri için çok teşekkür ediyor ve mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.

1 yorum:

septegram dedi ki...

dün bu kitabı D&R da gördüğümde verdiğim tepki : " cennetin rengi mormuş :)" şimdi daha da merak ettim ;)