6 Ocak 2014 Pazartesi

Neyse ki Çocuk Yaptım / Vefa Enver



Vefa Enver'i tanıyor musunuz bilmiyorum.
Tanımıyorsanız, bir an önce tanışmalısınız bence.
Türkiye'nin ilk romantik komedi yazarı Vefa Enver, bu konuda çok başarılı.

Yazarın son çıkan kitaplarından biri olan Neyse ki Çocuk Yaptım'ı büyük bir keyifle okudum. Ephesus Yayınları'ndan çıkan "Çocuk da Yapamadım Kariyer de" üçlemesinin son kitabı olan Neyse ki Çocuk Yaptım çabucak okuyabileceğiniz, neşeli, romantik bir kitap. Üçlemenin ilki "Çocuk da Yapamadım Kariyer de" adlı kitabında tanıştığımız Ahu, Sibel ve Aslı'nın maceraları bu kitapta da devam ediyor. Her biri hayatın farklı yollarında yürüyor, aynı zamanda da birbirlerine destek olmaya, sevinç ve hüzünlerini paylaşmaya devam ediyor.

Bu üçleme "Çocuk da Yapamadım Kariyer de" ile başlıyor, "Bunu Sen İstedin" ile devam ediyor ve "Neyse ki Çocuk Yaptım" ile şimdilik sona eriyor ( devamı gelir mi bilmem). Ama bu kitabı okumak için illa ki önceki iki kitabı okumanıza gerek yok, onu da belirteyim. Tabii şöyle bir şey de var, Neyse ki Çocuk Yaptım'ı okuduktan sonra beğeneceğinize ve üçlemenin ilk iki kitabını da okumak isteyeceğinize şüphem yok! Ben de öyle yapacağım çünkü :)

1 yorum:

Lazy Otter dedi ki...

tanımıyordum ama senle tanıdım okumayı isterim. :D blogunu da çok sevdim benimkine de beklerim. :D