14 Ocak 2015 Çarşamba

Final Kültür Sanat Yayınları



Kitaplarını çok beğendiğim bir yayın evi Final Kültür Sanat Yayınları

Anne babaların, çocukları için çok güzel kitaplar bulabilecekleri bir yayın evi.

Ben her zaman bulamıyorum kitapçıda kitaplarını, o zaman da internetten alışveriş yapıyorum.

Oğlum da çok seviyor. En son Gogo ve Günışığı'nı almıştım, çok güzel bir hikaye.

Bugün de bana çok güzel bir hediye göndermişler bana. O kadar özenle hazırlanmış ki...
Buzdolabı magnetinden tutun da deftere, kitaplardan kurabiyeye kadar. Ve belki içlerinde en anlamlı olanı da çiçek tohumu. El yapımı doğal kağıdın içerisinde çiçek tohumları yerleştirmişler bahçemize dikelim ve büyütelim diye. Ne kadar güzel bir düşünce değil mi?

Final Kültür Sanat'a bir kez de buradan teşekkür ediyor, güzel kitaplarının arkası kesilmesin diyorum!


Hiç yorum yok: