15 Eylül 2008 Pazartesi

Ben de kitap okuyorummmmm..

Canan (kızım,kuzum) kadar kitap okumam mümkün değil ama bende bir başladım mı arkası kesilmez kitap okumalarımın.Şu sıralar elimde Ayşe Kulin'in Veda isimli romanı var ve bitirmek üzereyim.Bundan önce de Bir Geyşanın Anıları adlı kitabı ikinci kez okudum ve yine aynı keyfi aldım.Çok severek okuduğum bir romanın bitmesini hiç istemem, çünkü bitince çok sevdiğim bir dostumu kaybetmiş gibi, ondan ayrılmış gibi hissederim kendimi.Bu güne kadar okuduğum romanların içinde en çok da KELEBEK romanını beğenmiştim ve yıllar sonra aynı hazla iki kere daha okumuştum...Yazarı HENRİ CHARRIERE.Hiç işlemediği bir suçtan müebbet kürek mahkumu olan Henri Charrier isimli kelebek lakaplı fransız vatandaşının mahkumluğu sırasında yaşadığı olayları anlattığı kitaptır.Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.Kelebek romanı yıllar önce sinemaya da uyarlanmıştı ve ünlü aktör Steve Mc Quinn başroldeydi...

Hiç yorum yok: