5 Eylül 2008 Cuma

Tembellik

Bu aralar çok tembellik ettim.Neden derseniz, hala elimdeki kitapları bitiremedim de ondan!Neden böyle oldu bilmiyorum, bir türlü "şöyle oturup da elime kitabı alayım, hayallere dalayım" yapamadım henüz.Sanırım 3 haftayı geçti, ben hala iki kitabı okuyup bitirmeye çalışıyorum.Daha doğrusu elime alıp okumaya başlamaya çalışıyorum.Bir türlü konsantre olamadım.
Kitaplarımın birisi "Cahillikler Kitabı", diğeri de "Bir Dilek Tut Benim İçin." Birini işte okumaya çalışıyorum, diğerini de evde.Gerçi yaptığım iş, okumaya pek fırsat vermiyor ama yine de boş bulduğum aralarda okumaya çalışıyorum.Aslında kitapları sevmedim de değil ama ısınamadım sanırım henüz!Ama gerçekten kendime hiç yakıştıramadım bunu, bir an önce iki kitabı da bitirip başka kitaplara sarılmalıyım!Ev zaten okunması gereken kitaplarla dolup taşıyor:)

Hiç yorum yok: