28 Mayıs 2010 Cuma

Kitap dolu bir mimmmm!











Bu mimi Sevgili Zeynep'den çaldım!Daha doğrusu o beni teşvik etti yazmam için:))Çünkü tam bana göre bir mim!

1.Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu?
Hale Dwoskin'in Sedona Yöntemi İle Serbest Bırakmanın Mucizesi.Kişisel gelişim üzerine bir kitap.

2.En son aldığınız kitap?
Eckhart Tolle-Şimdinin Gücü.

3.Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?
Bir tane değil ama en sevdiklerimden birisi Marc Levy'nin Keşke Gerçek Olsa adlı kitabı.

4.Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi illallah ettiren kitaplar?
İskender Pala-Katre-i Matem.

5.Bundan önce okuduğunuz kitap?
Ece Arar - Çocuk Sahibi Olmak İçin 40 Bahane.

6.Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?
Eckhart Tolle-Şimdinin Gücü

7.En sevdiğiniz Türk ve yabancı yazar?
İpek Ongun, İhsan Oktay Anar.
Jane Green, Harriet Evans

8.En sevdiğiniz ve nefret ettiğiniz roman karakteri?
En sevdiğim Pride&Prejudice'te Elizabeth Bennet.
En nefret ettiğim ise Robyn Sisman'ın Sadece Arkadaşız adlı kitabında Tasha karakteri.

9.Sence "bir kitap okudum hayatım değişti " diyebilmem için hangi kitabı okumalıyım?
Tanrı İle Sohbet serisini!

10.Özellikle takip ettiğiniz bir tür var mıdır?
Şiir hariç hemen hemen her türü severek okurum.

11.Okuduğunuz kitapların seçiminde etkili olan nedir?
Öncelikle yazarı, sonra konusu ve kapağı.

12.Kitaplığınızda kaç kitabınız var?
200-250 arası sanırım!

8 yorum:

küçükhanım. dedi ki...

hımm..çok güzel bir mim'miş doğrusu!
senin için de gerçekten harika gitmiş!

yeşocan bunu çok beğendi ;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

canımm cevapladın mı çok teşekkür ederim=)

Zuzu dedi ki...

Katre-i Matem'i ben de bitiremedim maalesef... Sürekli elime alıp bitireyim diyorum ama olmuyor:)

Unknown dedi ki...

Sevgili Yeşocan,
Teşekkür ederim.İyi gitti gerçekten!

Zeynep'cim,
Ben teşekkür ederim canım böyle güzel bir mimi pasladığın için:)

Sevgili Zuzu,
Ben artık sıkıldım Katre-i Matem'den,o yüzden bıraktım!

kupia papalina dedi ki...

Bende elimdekini bitirdikten sonra Katre-i Matem e başlıcaktım şu anda buz gibi soğudum kitaptan:))
Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk kitabını beğenmiştim...

Unknown dedi ki...

Sevgili Kupia Papalina,
Benim yüzümden soğuma ya kitaptan!Sen yine başla okumaya,belki seversin:))

Syhn dedi ki...

katre-i matem i bitiremedin mi yoksa bitirdinde illallahmı dedirtti :)
merak ettim :)

Unknown dedi ki...

Seyhan'cım çok uğraştım okuyabilmek için ama okuyamadım bıraktım malesef!