11 Mayıs 2010 Salı

These Days...
















Son günlerde ben...

*Yazın gelmesini hiç ama hiç istemiyorum!

*Boğazım ağrıdığı için yutkunmakta bile zorlanıyorum.

*İşte çok yoruluyorum.Dünyanın her yerinden gelen insanları ağırlamak ne zormuş!

*Yazın o daha da kavurucu günleri gelmeden birkaç kilo vermek istiyorum ama bu konuda hiç çaba göstermiyorum!

*Her geçen gün daha çok kitap okumak istiyorum.Elimdekini bitirmeden başka kitaplara saldırmamak için kendimi zor tutuyorum:))

*Sabahları çok zor uyanıyorum ve yataktan kalkmak istemiyorum!


Yazarın Notu:Ben de modaya uyup "son günlerde" post'u yazmak istedim.Zevkli oluyormuş, arada bir deneyeceğim.Bu post'a These Days adını verme sebebim ise, Bon Jovi'nin bu şarkısına bayılmamdır!

10 yorum:

Aslı dedi ki...

Bence de sonra okuyunca güzel oluyor, o zamanki gündemini, durumunu anlatıyor sana :)

Hande dedi ki...

başlığı gördüm eskiye gittim direk keep the faith ve bu albüm geldi aklıma. benim favorim in these arms ve bed of roses dı :))
ben birde mesleğini merak ettim, turizmle mi uğraşıyorsun?

beenmaya dedi ki...

güzel fikir aslında ya bende mi denesem son günlerde postunu acaba :))

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Aslı'cım valla ben yazacak bişey bulamayınca bunu deneyeyim dedim,iyi de oldu:)

Sevgili Hande,
Evet turizmle uğraşıyorum.Turizmin beşiğinde çalışıyorum diyebilirim,Dolmabahçe Sarayı'nda!

Sevgili Beenmaya,
Bence de güzel oluyor,ara sıra yapmak lazım!

Papatya Bahçesi dedi ki...

canancım bloğumda ödülün var :))) öptümm sevgiler

Syhn dedi ki...

böyle bir psot bende yapacağım ama ben cılkını çıkarıp hatta kendimi tutamayığ uzun yazacağımdan korkuyorum..
yaz hakkaten gelmesinn :)

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Meltem'cim teşekkür ederim canım!

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Seyhan'cım olsun sen de uzun uzun yazarsın,biz de doyasıya okuruz!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aman kuzum derdin kilo olsun verirsin sağlık yerinde olsunda.öperim

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Eda'cım sorma ya!Bak kilo vermem lazım dedim,şimdi hastalandım yatıyorum,kiloyu miloyu unuttum!Allah insanı sağlığından etmesin!