10 Aralık 2012 Pazartesi

Çekiliş sonuçlandı!


Yepyeni bir haftaya başladık!
Herkese neşeli güler diliyorum.

Geçtiğimiz hafta başlayan çekilişimiz sonuçlandı. Kazanan 3 kişi:

1. Nurten (11. yorumun sahibi)
2. Özgür OL (38. yorumun sahibi)

3. PnrSntrk (44. yorumun sahibi)

Tebrik ediyorum arkadaşlar! Bana mail ile iletişim bilgilerinizi göndermenizi bekliyorum. Daha sonra kitapları size göndereceğim.

Yeni çekilişimiz yılbaşı için olacak arkadaşlar!
Harika bir hediye paketi hazırlıyorum sizler için. Tabii kitaplardan oluşacak bu paket:)
Şimdiden hazır olun yeni yıl çekilişine!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

kazanan arkadaşları tebrik edeyim herzaman şanslı olmaları dilegiyle.
bol okumalı zamanlar...

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederiiiiim inanılmaz mutluyum şuanda :)
mail adresim kitapokuozgurol@gmail.com

acemi blogger dedi ki...

Kazanan arkadaşlar keyifle okusun. aklımda kalmadı değil :)

Unknown dedi ki...

Kimler kazanmış diye bakarken adımı görünce şaşırdım. Çok sevindim (:

Unknown dedi ki...

Kitabım geldi ve blogumdada yayınladım ;)
Tekrar çok teşekkür ediyorum :)
http://kitapkumbaram.blogspot.com/2012/12/hediyem-geldiiiiiii.html