3 Aralık 2012 Pazartesi

Yazıçizi Atölyesi



Yazıçizi'nin sahibesi Sevgili Gaye, Ankara'da yaşayan ve yazma sevdalısı kişiler için bir yazı atölyesi başlatıyor.

' "Benim gibi yazanlarla buluşsam, yazıp çizsem, konuşsam, ipuçlarını kapıp daha iyi yazsam... " diyorsanız atölyeme beklerim.
Atölyeyi 18 Aralık haftasında katılımcılara uygun bir günde başlatacağım. Seçenekler; salı, çarşamba, cuma akşamları ya da cumartesi öğleden sonra. Yerimiz Kızılay Konur Sokak'ta. Haftada 2 saat. Kuramsal dersler yok, sadece yazıp çizip okuyarak tartışacağız. İpuçları verip daha iyi yazmanıza destek olacağım.
Katılmayı düşünüyorsanız yazıp çizme maceranızdan bahsedip atölyeden beklentilerinizi, size uygun gün ve saatleri bana yazın.

Ben Gaye ile bir süre çalıştım. Bana yazılarım için çok yardımcı oldu, çok güzel ipuçları verdi. Bence mutlaka katılın, hem çok zevkli hem de faydalı saatler geçireceksiniz.

2 yorum:

Syhn dedi ki...

ne güzel bir şeymiş bu!

mavilale dedi ki...

çok güzel fikirkeşke aynı şehirde olsaydık müdavim olabilirdim bu arada nazan bekiroğlu yeni romanını yayınladı sizinde nazan bekiroğlunu okuduğunuzu biliyorum bilgi vereyim istedim